Missie, visie en doelstellingen
Iedere onderneming heeft een missie, visie en doelstellingen nodig voor de bedrijfsuitvoering. Zonder deze onderdelen is het voor Coolbeer haast onmogelijk om aan de slag te gaan en resultaten te boeken.
Voor Coolbeer is de missie is al volgt:
‘Het leveren van een innovatief nieuw product, dat klanten in staat stelt zo optimaal mogelijk te genieten.’
De visie die betrekking heeft op Coolbeer is:
‘Het leveren van een nieuw product dat op een innovatieve manier tot stand gekomen is. Om vervolgens een zo groot mogelijk publiek te voorzien van een goed product dat afgestemd is op de wensen van de klant.’
Verder zijn er naast de missie en de visie ook doelstellingen die van belang zijn voor Coolbeer. De doelstellingen geven aan wat Coolbeer wil bereiken in de toekomst. Deze zijn als volgt:
- Een zo hoog mogelijke winst creëren.
- Het onder de aandacht brengen van een nieuw innovatief product.
- Het creëren van een groot marktaandeel.
Naast de missie, visie en doelstellingen is er ook een strategie. Deze geeft aan hoe de organisatie haar vastgestelde doelen wil bereiken. Dit wordt gedaan door middel van een actief marketingbeleid, door in te spelen op de technologische veranderingen en door het product af te stemmen op wat de klant/maatschappij wil.
Maak jouw eigen website met JouwWeb